Voor vragen kunt u ons telefonisch bereiken van ma t/m vr van 10.00-17.00 uur tel. 0111- 671900

 

                                                                    

 

Snelle 24 uurs levering met Post.nl of kies voordelig voor DHL Parcel, DHL Parcelshop of een Kiala Punt Pakketpost al vanaf €3,95 Brievenbuspost al vanaf €0,78

 
 

FAQ

Veelgestelde vragen (Frequently Asked Questions)

Als u een vraag heeft, kunt u met ons contact opnemen via de e-mail of telefonisch
Wij beantwoorden u vraag zo spoedig mogelijk en altijd dezelfde dag nog
Zodra u een bestelling bij ons plaatst ontvangt u van ons een orderbevestiging met alle bestel en betaal gegevens erin,
die u via de webwinkel automatisch per e-mail ontvangt

Wanneer ontvang ik mijn bestelling ?
Antwoord:
Zodra uw betaling bijgeschreven is op onze bankrekening, gaat dezelfde dag nog uw bestelling mee met de post
Uw bestelling met pakket post of brievenbus verzending worden de volgende werkdag bij u thuis afgeleverd
Alle bestellingen betaald met iDeal en besteld voor 15.00 uur worden dezelfde dag nog verstuurd,
en volgende werkdag bij u thuis afgeleverd

 
Is het artikel wat ik bestel ook op voorraad ?
Antwoord:
Ja, alle artikelen op onze website die in groen zijn aangegeven zijn op voorraad, een uitverkocht artikel wordt op onze webwinkel aangegeven in rood,
en is op dat moment niet te bestellen, zo voorkomen wij teleurstelling, en weet u zeker dat uw bestelling compleet geleverd wordt
Indien u een artikel besteld, waarvan er nog slechts enkele op voorraad zijn, worden deze aangegeven in oranje in de webwinkel,
maar zijn dus nog wel op voorraad
Uitverkochte artikelen worden z.s.m. weer aangevuld, is er echter haast bij, dan doen wij ons best voor u het artikel z.s.m. weer op voorraad te krijgen
 

Wat zijn de verzendkosten voor een bestelling ?
Antwoord:
U betaalt slechts 1 keer verzendkosten voor uw gehele bestelling, ongeacht het aantal artikelen wat u heeft besteld
Uw bestelling kan al vanaf €5,00 verzonden worden met pakket post en bij kleine artikelen kunt u kiezen voor brievenbus post vanaf €0,73
(zie hiervoor onze verzendkosten)

 
Wat te doen als ik niet tevreden ben over de door mij bestelde artikelen ?
Antwoord:
U heeft altijd een zichttermijn van 14 dagen na ontvangst van uw bestelling
Indien u 1 of meerdere artikelen wilt retourneren, dient u dit aan ons door te geven, via de e-mail of telefonisch, wij storten dan het bedrag van de geretourneerde artikelen na ontvangst en controle op schade en/of gebreken niet door ons veroorzaakt, terug op uw rekening binnen 5 werkdagen
Wel dient u zelf de verzendkosten te betalen voor uw retour pakket (zie algemene voorwaarden)
Bewaar altijd de factuur die u per e-mail van ons heeft ontvangen, deze factuur heeft u nodig om de artikelen terug te kunnen sturen

 
Hoe stuur ik een retour pakket terug ?
Antwoord:
U meld uw retour bestelling bij ons per e-mail of telefonisch, u ontvangt dan van ons instructies, over hoe u het retour pakket dient terug te zenden,
Artikelen dienen in de originele verpakking te worden geretourneerd, liefst indien mogelijk in de verpakking, waarmee wij u uw bestelling hebben toegezonden
Vermeld altijd duidelijk waar het pakket naartoe moet worden verzonden en vergeet niet uw eigen adres (afzender) te vermelden
U dient zelf de verzendkosten te betalen voor uw retour pakket (zie algemene voorwaarden)
Bewaar altijd de factuur die u per e-mail van ons heeft ontvangen, deze factuur heeft u nodig om de artikelen terug te kunnen sturen
 

Wat te doen als mijn bestelling/pakket beschadigd word afgeleverd door de vervoerder/postbode ?
Antwoord:
Wij versturen met vervoerders Post.nl en DHL
Indien uw bestelling beschadigd aangeboden word door de vervoerder/postbode kunt u het pakket weigeren of een aantekening ervan laten maken door de vervoerder/ postbode
Indien u vermoed dat behalve de verpakking ook de door bestelde artikelen beschadigd zijn kunt het pakket het beste weigeren,
met het verzoek het pakket te retourneren aan ons, en ons per e-mail of telefonisch op de hoogte hiervan stellen
Alleen in het geval van schade aan uw bestelling door vervoerder/postbode nemen wij de verzendkosten op ons, om uw bestelling opnieuw te verzenden naar u, nadat deze na uw weigering om het beschadigde pakket te accepteren van de vervoerder/postbode naar ons geretourneerd is


Wat is jullie privacy policy ?
Antwoord:
Wij gaan zeer zorgvuldig om met uw privacy en uw gegevens, wij verstrekken deze nooit aan derde
Ook besteld u bij ons in een beveiligde omgeving, zodat uw privé gegevens en bankgegevens optimaal beschermd zijn



Winkel Mandje

 x 

Zoek Artikel

Onze Producten

Ga naar boven

Wij maken gebruik van cookies Wat zijn Cookies